Tragi Svetlana on Sillamäe Magaziinis töötanud juba rohkem kui kolm aastat. Jõudis ta meie juurde tuttavate soovitusel kandideerida.
Svetlana leiab, et töö on huvitav ning tema amet väga vajalik. Klientide abistamine kauba leidmisel, toote osas info jagamisel – siin on Svetlanal oluline osa. “Klient peab saama nõu ning abi, mis aitavad tal valida just enda jaoks sobivamad ostud,” lausub Svetlana.
Svetlanal on jagada lugu toredast püsikliendist. Nimelt külastab Sillamäe Magaziini sageli klient, kes tervislikel põhjustel rääkida ei saa. Esimesel kohtumisel andis ta Svetlanale nimekirja, mida soovis osta. Svetlana aitas tal kõik vajaliku üles leida ja sellest ajast peale otsib klient poodi jõudes silmadega kohe Svetlanat. Ühises koostöös saavad kliendi ostud kenasti sooritatud. „Elus juhindun põhimõttest, et käitu teistega nii, nagu Sa tahad, et teised Sinuga käituksid. Headus jõuab alati Sinuni tagasi,“ lausub Svetlana.
Kui küsida Svetlanalt, mis teeb heast teenindajast suurepärase, vastab ta veendunult: „Kindlasti armastus oma töö vastu, aga muidugi töökus ja hea tahe ka. Ma armastan oma töökollektiivi. Töö valisin just oma energilise ja sõbraliku iseloomu järgi.“ Kui aga murepilved kimbutavad, saab Svetlana tuge oma hoolivalt perekonnalt.