Meie inimesed

Magaziini inimesed

Meie inimesed

Magaziini kauplusteketil on üle Eesti 12 kodu- ja aiakaupade poodi. Kes aga peituvad Magaziini sees? Kes on need särasilmsed ja südikad inimesed kaupluses Sind rõõmsal meelel ning sõbralikul viisil tervitamas-teenindamas? Tutvustame neid Sulle lähemalt:

Aili Pihle, Võru Magaziin

Võru Magaziinis töötab juba seitsmendat aastat soe ja siiras klienditeenindaja Aili. Tema alati rõõmsameelne olek kiirgab klientide ning töökaaslasteni igapäevaselt.

Kuidas Aili meid tööandjana leidis? Nimelt oli tema tütar täiesti veendunud, et ema peaks asuma tööle Magaziini kauplusesse ning saatis kaupluse juhatajale tema CV. Seda kõike muidugi ema teadmata. Suur oli aga Aili imestus, kui teda vestlusele kutsuti ning tagatipuks muidugi ka tööd pakuti.

Aili tunneb ennast klienditeenindajana täpselt õiges kohas, nii töö kui ümbritsevate kolleegide mõttes. Päev on korda läinud, kui klient on saanud selle, mida vajas. Tänu ning naeratus teevad meele heaks! Oma kolleege ei vahetaks Aili aga kellegi vastu – ühtehoidev ning toetav meeskond on see, mis tuju rõõmsaks teeb!

Klienditeenindaja staaži on Ailil juba pikalt, lausa 33 aastat. Selle aja jooksul on juhtunud palju muigamapanevat, kuid eredaimalt on meeles järgmine lugu:

Aili töötas maakonna suurimas toidupoes. Oli aeg, mil eksootilised puuviljad olid meie müügisaalidesse äsja jõudnud. Kõik neist aga väliselt veel tuttavad ei olnud. Aili teenindas ostjaid kiirelt ning kärmelt. Temani jõudis klient, meile tuntud poliitik, kes oli samuti ostmas eksootilisi puuvilju. Tuntud nägu tekitas Ailis loomulikult elevust. Teadmatust aga valmistas toode, mis kassalindil Ailini sõitis ning mille nimi tal sugugi meelde tulla ei tahtnud. Oli ta juba valmis punastades kliendilt uurima, millise viljaga tegu võiks olla, kui ühtäkki klient hüüatas: „Ma lausa armastan avokaadosid!“. Aili naeratas kliendile nagu kogenud puuviljade ekspert, samal ajal varjates kergendust, mis teda valdas. Klient sai kenasti teenindatud ning kohmetu moment lahenes enne, kui see tekkidagi jõudis.

Mida Ailile meeldib vabal ajal teha? Südamelähedased on nii kokkamine kui toimetamine maakodus. Ühtlasi on tema jaoks oluline pere ning lähedastega koosolemine.

Mis Ailit veel iseloomustab? Tänaval tunneb ta ära ülikiire kõnnaku järgi,mis hoogsalt hommikuti Magaziini poole viib. Kui Aili ei oleks teenindaja, oleks ta tõenäoliselt Eestit esindamas kõndimise maailmameistrivõistlustel.

Alla Popova, Rakvere Magaziin

Rakvere Magaziini kliente teenindab rõõmuga juba seitsmendat aastat julge ja positiivne klienditeenindaja Alla.

Kandideeris ta meile tänu endisele töökaaslasele, kes Magaziini tööle oli suundunud. Endine kolleeg kiitis siiralt Magaziini toredat ja kokkuhoidvat kollektiivi ning tõstis esile tööandja hoolivat suhtumist. Nii saidki endistest kolleegidest taas töökaaslased. Lisaks eelpooltoodule on Alla jaoks kirsiks tordil teha tööd kaubanduses, mida ta lausa armastab. Kolleegid iseloomustavad Allat abivalmi, heatujulise ning sihikindla kolleegina. Ta suudab oma näitlejahingega alati kõik naerma ajada, isegi siis, kui silmis on tegelikult kurbus.

Alla naudib inimestega suhtlemist ning nende abistamist kauba valikul. Ta tabab alati ära hetke, mil õiged tooted ja kliendid kokku viia. Magaziinis on ju kaupa nööpnõelast kummipaadini ning uudistamist on palju.

Positiivseid ja meeldejäävaid kliendikogemusi esineb igapäevaselt ning mitte miski ei motiveeri Allat paremini, kui kliendi siiras tänutunne ja kiitus.

Tööst vabal ajal meeldib Allale viibida palju värskes õhus. Hoiab see mõtte ja hinge värskena. Samuti meeldib talle vaadata huvitavaid filme, mis süžees kohati lausa endasse haaravad.

Alla on veendunud, et kõik, mis elus juhtub, juhtub põhjusega, tehes meid tugevamaks ja targemaks.

Leelo Karmo, Rapla Magaziin

Alati rõõmsameelne klienditeenindaja Leelo töötab Rapla Magaziini kaupluses juba neljandat aastat. Kui Leelot just parasjagu Rapla Magaziinist toimetamas ei leia, siis on ta ilmselt köögis järjekordset põnevat võõramaist retsepti katsetamas.

Leelo on raplakatele ilmselt teada-tuntud kui maakonna suurim Magaziini fänn. Enim motiveerivad Leelot pühenduma muidugi Rapla Magaziini kliendid. Tal on ju oma klientidega ühine geen – nad kõik on Magaziini fännid.

Magaziini sõber oli Leelo juba ammu enne seda, kui ta kauplusesse tööle asus. Peale mitmekordseid püüdluseid ja vahele tulnud elu positiivseid keerdkäike asuski Leelo 2017. aastal Rapla Magaziini tööle. Enim võlus Magaziin teda tööandjana selle poolest, et tegemist on Eesti omanikele kuuluva ettevõttega. Omasid tuleb ju ikka toetada! Ja seda Leelo ka teeb, igapäevaselt, suure pühendumisega.

Kui Leelo Rapla kauplusesse tööle asus, oli kauplus äsja suurenenud ja segadust oli omajagu. Hetkeks oli Leelo juba meelestatud, et tema sellele superlaia kaubavaliku tohuvabohule alla peab vanduma. Ühtäkki aga tärkas Leelo silmis lootuskiir. Nimelt mõistis ta, et poe kollektiiv on ääretult ühtehoidev ja positiivselt häälestatud, isegi selles eelpoolmainitud tohuvabohu-situatsioonis, kus keegi päris täpselt ei teadnud, kuhu uue kauba peaks mahutama ja kust mõne kindla toote võiks üldse leida.

Tänaseni naljatab Leelo, et Tetrise mäng lapsepõlvest on kasuks tulnud just kauba paigutamisel piiratud pinnale. Vot millest kõigest võib tulevikus kasu olla! Lisaks sõnab ta siiralt, et poe kollektiivi klapp on omavahel nii hea, et kui luurele oleks tarvis minna, ei peaks kaaslasi kaugelt otsima.

Veel kirjeldab Leelo üht meeldejäävat klienditeenindamise kogemust. Nimelt tuli kauplusesse vene keelt kõnelev klient ning ta pöördus riiuleid uue kaubaga kujundanud Leelo poole. Sel hetkel taipas Leelo, et ta on oma teadmised vene keelest koolipinki unustanud. Helikiirusel tuli need sealt ära otsida, et saaks klienti parimal viisil abistada. Niisiis tuli mälusoppides veidi ringi tuuseldada ja aru saada, mida klient soovib. Paar esimest toodet leiti mängleva kerglusega käte-jalgade ja veidi roostes venekeelsete sõnade abiga ning jõuti viimase kliendi soovi juurde. Seda vastet Leelo aga oma peas ei tuvastanud. Appi tuli võtta vana hea Google Translate. Mõlemale üllatuseks andis Google soovitud toote vasteks „porgandi klaas.“ Kõlab nagu andekdoodis, eksole? Leelol ei jäänud muud üle, kui juhatada klient esimese, tema peas porganditega seonduva toote juurde, milleks olid riivid. Leelo meenutab tänaseni, et nii õnnelikku klienti ei ole tema silmad veel näinud, kui see härra, seismas riivide leti ees. See oligi õige toode!

Leelo juhindub elus mõttest – õnn on eluviis. Ole nagu Leelo ja leia see õnn üles! Peitugu see siis ülimalt vahvas leius Magaziini kauplusest või hoopis milleski vähem materiaalses.

Marianne Leemet, Viimsi Magaziin

Marianne töötab Viimsi Magaziini kaupluses juba peaaegu aasta. Tee leidis ta meieni CVkeskus.ee portaalis avaldatud töökuulutuse kaudu. Viimsi kaupluse juhataja kirjeldab Mariannet kui rõõmsameelset, optimistlikku ja kiiret töötajat. Ta on äärmiselt töökas ja pole kunagi halvas tujus. Isegi hommikune töölesõit bussiga, mis kestab lausa poolteist tundi, ei heiduta Mariannet. Ta on alati kohal, alati rõõmus ja ei kurda kunagi.

Marianne jaoks on kõige tähtsam, et klient jääks rahule ja leiaks kiirelt sobiva kauba. Nii on päris tavaline, et ta teinekord lausa jooksujalul kliendile soovitud kauba toob. Marianne naudib klientide nõustamist ja abistamist ning kõike klienditeenindaja tööga kaasaskäivat.
Lisaks sellele, et Mariannele tema töö väga meeldib, on ta ümbritsetud toredatest kolleegidest, keda ta väga hindab.

Vahvaid kliente käib Viimsi Magaziinis palju ja Marianne sõnul on absoluutselt kõik tema kliendid olnud väga sõbralikud ja lahkunud poest naerulsui. Eredalt meenutab ta üht klienti, kes lubas tal oma maitse järgi endale sobivad riided valida. Ja veel üht klienti, kes oli südamest liigutatud sellest, kui Marianne proua ostud kärmelt kotti pakkis.Viimsi kliendid on märganud, et Mariannel on igaühele neist alati mõni tore soov varuks!

Vabal ajal armastab Marianne lapselast hoida. Kindlasti on neil kodus vahvateks mängudeks ka mõni Magaziinist soetatud põnev mänguasi. Suviti käib ta rulluisutamas ja jalutamas. Samuti meeldib Mariannele käia maal patareisid laadimas – ikka selleks, et oleks taas energiat, mida oma toredate klientidega jagada. Energiast Mariannel juba puudust ei tule!
On üks hea mõte, millest Marianne katsub elus juhinduda: „Nii kuidas koer külale, nii küla koerale.“ – Ole ikka hea ja lahke, nii saad Sinagi kõik hea ringiga tagasi!

Svetlana Novgorodskaja, Tähesaju Magaziin

Alati heatujuline Svetlana töötab meie juures, täpsemalt Tähesaju Magaziinis, vahetusevanemana juba kuuendat aastat. Kolleegid iseloomustavad Svetlanat väga tähelepaneliku, abivalmi ja parajalt nõudliku tiimiliikmena, kes tõstab alati teiste tuju.

Poe juhataja sõnul mööduvad tema puhkused alati rahumeelselt ja täielikus töövabas meeleolus, sest Svetlana saab tema asendamisega suurepäraselt hakkama. Svetlana on oma tubli töö tulemusena pidanud Tähesaju Magaziinis juba kahte ametit – algul töötas ta klienditeenindajana ja tänaseks on temast saanud vahetusevanem. Svetlana leidis tee Magaziini läbi tuttavate soovituste ning ta ei ole seda otsust hetkekski kahetsenud.

Enim armastab Svetlana oma töös kaunite väljapanekute kujundamist, klientide abistamist ning kolleegidele mentoriks olemist. Oskab ta vajadusel selgitada ettevõtte väärtusi, abistada arvuti kasutamisel ja juhendada müügisaali tööd. Ka eraelus naudib Svetlana uute kaunite kohtade avastamist ja kultuuri. Kuna hetkel on reisimine keeruline, tuleb tal soojust ja väljamaiste paikade ilu vaid südames kanda, kuid küll varsti-varsti kõik laabub ja Svetlana saab vahelduseks taas reisides uut hingamist koguda ja seda soojust ka Magaziini klientideni tuua!

Svetlana meenutab humoorikat seika, kus ta kaupluses olevad meeskliendid lausa jalust rabas. Nimelt oli kliendil soov osta näidispaat, mis oli paigutatud müügisaali seinale. Esmalt oli tarvis paat seinalt alla saada. Juba selleks oli vaja kliendi abi, kuna Svetlana on armsalt pisemat kasvu naisterahvas. Teiseks tuli võtta ette paadi õhust tühjaks laskmine. Nii nad seal käpukil askeldasid, kaks teenindajat õhku välja surumas ja klient ise paadis pikali asendis samuti abistamas. Mööduvatel klientidel oli lõbu laialt, mille peale Svetlana neile naljatades ning sõbralikult vastas, et olukord pole kadetsemist väärt! 😊

Svetlana elu juhtmõtteks on: „Optimism ja usk helgesse tulevikku – samm-sammu haaval edasi ja mitte vaadata tagasi!“ Seega soovin Sullegi optimismi ja usku paremasse homsesse!

Svetlana Stanislavskaja, Tähesaju Magaziin

Tähesaju Magaziinis töötab alati heatujuline Svetlana. Sveta, nagu töökaaslased teda kutsuvad, on olnud meiega juba aastaid. Sveta töötab küll poole kohaga, aga tööd teeb selle ajaga sama palju kui teine terve päevaga. On ta väga rõõmsameelne, positiivne, abivalmis. Eriti armastavad teda eakad ostjad, kellega ta võib käia terve saali läbi, aidates leida ning valida kaupa. Svetlana kohe märkab abivajajaid ja ka kliendid tunnetavad seda. Osakond on Svetal suur, aga jõuab seal mänglevalt korda pidada ja kaupa välja panna. Svetal tulevad hästi välja kõik tööd nii kassas kliente teenindades, müügisaalis toimetades kui ka kaupa vastu võttes. Kõik kliendi mured leiavad samuti lahenduse.

Mis Svetale tema töö juures meeldib? Kliente abistada ning nendega suhelda, lisaks on meeltmööda ka kauba väljapanemine – ikka selleks, et pood oleks kliendi jaoks ilus ja korras. Tore ja sõbralik meeskond on kindlasti ka oluline põhjus, miks Sveta meil töötab.

Tööl oldud aja jooksul on ette tulnud palju humoorikaid juhtumeid. Üks neist järgmine. Klient soovis osta hobusepiitsa. Huvitav soov, mille põhjuseks arsti soovitus. Nimelt olid kliendil veenid haiged ning arsti ettekirjutus oli vereringet piitsataolise esemega stimuleerida. Hobusepiitsa meie sortimendis kahjuks pakkuda polnud, seega pakkus Sveta talle kärbsepiitsa – toode on soodsam, funktsioon sarnane. Klient muigas, nõustus ning jäi ostuga rahule. Sveta on veendunud, et kui klient on tulnud poodi kindla vajadusega, tuleb tema soovile ka lahendus leida.

Mida Sveta vabal ajal teha armastab? Tegelikkuses on ta väga kodune inimene, olulisel kohal on kindlasti tema sõbralik ja ühtehoidev perekond. Suvel meeldib talle tohutult suvilas toimetada. Omapäraseks hobiks on aga nõukaaegsete lõhnade kogumine.

Svetal on mõtteviis, mille järgi võiksime igaüks tegutseda: alati aita inimesi, ole aus, sõbralik ja vastutulelik. Nii pöördub kogu maailm Sinu poole.

Ulvi Kasvandik, Viimsi Magaziin

Töörõõmust pakatav Ulvi töötab Viimsi Magaziinis teist aastat, olles oma tööülesannetes ja kaupluse kollektiivis asendamatu. Ulvi on alati rahulik ja intelligentne. Kujundab väga maitsekalt riiuleid, teeb tõesti oma tööd südamega ja naudib seda samal ajal täiel rinnal.

Ulvi leidis tee Magaziini kohalikus lehes oleva töökuulutuse kaudu ning taipas, et see ongi tema kodupood ja ühtlasi õige valik. Teeninduskogemust on Ulvil küllaga, juba üle kahekümne aasta.

Ulvi naudib teenindaja tööd. Talle pakub rõõmu klientide nõustamine ja neile sobiva toote leidmine. Ulvi mõtleb kauba väljapanekul ja kujundamisel alati kliendi pilgule – kuidas oleks kõige loogilisem toodet leida või kuidas väljapanek kliendile kõige rohkem sümpatiseeriks. Samuti meeldib talle väga Magaziini niivõrd lai kaubavalik, mis tähendab ka, et töötajatele jagub põnevust ja avastamisrõõmu kauaks. Kaubavaliku tundmaõppimine on Ulvi sõnul ka äärmisel arendav. Nüüd oskab ta kaasa rääkida väga spetsiifilistel teemadel: tigude ja umbrohu tõrjest pannide hoolduseni välja. Enim südantsoojendav on Ulvi jaoks see, kui kliendid lahkuvad poest naeratus näol ja ostukäru vajalikest kaupadest kuhjas.

Nii eraelus kui oma töös hindab Ulvi üle kõige empaatiavõimet – seda nii suhetes klientide kui kolleegidega. Ükski klient ei ole tema sõnul mingil viisil „halb,“ tähtis on suhestumine. Kõigi osapoolte soovide rahuldamine toob ühtviisi rahulolu, mis ongi õnne võtmeks.

Liitu meie uudiskirjaga kui soovid saada kiirelt ja mugavalt parimaid pakkumisi!