Meie inimesed
Hele-Riin Raudsepp, Haapsalu Magaziin
Annabel Soomaa, Haapsalu Magaziin
Merle Tugedam, Rakvere Magaziin
Svetlana Barankova, Sillamäe Magaziin
Rita Žvirbulis, Valga Magaziin
Külli Olesk, Võru Magaziin
Helje Sammelselg, Raudalu Magaziin
Terje Raam, Rakvere Magaziin
Maia Lääts, Pärnu Magaziin
Sumalee Loodus, Kuressaare Magaziin
Svetlana Stanislavskaja, Tähesaju Magaziin
Svetlana Novgorodskaja, Tähesaju Magaziin
Leelo Karmo, Rapla Magaziin
Aili Pihle, Võru Magaziin
Magaziini kauplusteketil on üle Eesti 15 kodu- ja aiakaupade poodi. Kes aga peituvad Magaziini sees? Kes on need särasilmsed ja südikad inimesed kaupluses Sind rõõmsal meelel ning sõbralikul viisil tervitamas-teenindamas? Tutvustame neid Sulle lähemalt:
Rõõmsameelne ja nutikas Hele-Riin on Haapsalu Magaziinis töötanud peaaegu aasta. Klienditeenindaja staaži on tal aga kokku juba 9 aastat.
Meile otsustas Hele-Riin tööle kandideerida, sest leidis, et äsja Haapsalus avatud Magaziini kaupluse näol on tegemist uue ja põneva väljakutsega. Tubli töö tulemusena on Hele-Riin jõudnud meie juures pidada juba kahte ametit – alustas ta vanemklienditeenindajana ning nüüdseks on temast saanud vahetusevanem. Kaupluse juhataja Anu sõnul on Hele-Riin abivalmis ja kaasamõtlev kolleeg, kellega on väga meeldiv koos töötada. Alati on tema näol naeratus ning ta saab hästi hakkama ka kõige keerukamate olukordadega.
Oma töö juures meeldivad Hele-Riinule vaheldusrikkad tööpäevad, millele lisavad värvi erinevate isiksustega kliendid ning nendega ühisele mõistmisele jõudmine. Hele-Riinule pakuvad rõõmu olukorrad, kus klientide soove välja selgitades õnnestub tal leida neile ideaalselt sobiv toode. Hele-Riin meenutabki südantsoojendavat kogemust: „Kord tuli kauplusesse klient, kes soovis kindlat toodet, kuid ei teadnud ei selle toote täpset nimetust ega kasutusviisi. Kui olin leidnud selle õige toote lausus klient, et suurepäraste töötajatega on suurepärane klienditeenindus.“
Lisaks on Hele-Riinu sõnul Haapsalu poe kollektiiv sõbralik ja ühtehoidev, seega valitud töökohaga saab olla rohkem kui rahul. „Kõik on kõigist erilisemad“ lausub ta.
Suurepärane teenindaja on Hele-Riinu arvates rõõmsameelne ja sõbralik, tunneb erinevaid inimtüüpe ning oskab hästi mõista hetkeolukordi. Lisaks märgib ta, et kasuks tuleb ka kriitika- ja pingetaluvus ning piisaval määral konkreetsust ning muidugi on oluline ka müüdava kauba täpne tundmine.
Oma vabal ajal laeb Hele-Riin oma patareisid jalutades ja uusi kohti avastades. Samuti on tema meelistegevuseks kokkamine ning uute retseptide väljamõtlemine ning katsetamine.
Oma elus juhindub Hele-Riin mõtteviisist, mida tasub teistelgi meeles pidada – igas olukorras on midagi positiivset. Raskematel päevadel hoiavad teda aga rõõmsas tujus töökaaslaste hea huumorimeel ja ühtehoidvus. Ja loomulikult ka toredad kliendid!
Tasakaalukas ning rõõmsameelne Annabel on töötanud Haapsalu kaupluses peaaegu aasta. Huvi Magaziini tööle tulemise vastu tekkis tal tänu kahele tuttavale, kes meie juures juba töötasid. Annabel asus asja lähemalt uurima ning leidiski internetis avaldatud tööpakkumise – äsja avatud Haapsalu Magaziini kollektiiviga oodati liituma veel ühte klienditeenindajat.
Kaupluse juhataja Anu sõnul on Annabel uudishimulik ja õpihimuline ning kolleegide seas väga hinnatud töökaaslane, kellele saab alati loota. Tubli töö tulemusena on Annabelist saanud vanemklienditeenindaja.
Oma töös naudib Annabel eelkõige klientidega suhtlemist. Talle meenub kohe ka üks meeldiv kliendikogemus kohaliku käsitööjookide valmistajaga. „Tellisime temale suure koguse pudeleid ning tänutäheks tõi ta meile oma toodangut.“
Lisaks on Annabeli sõnul klienditeenindaja amet mitmekülgne, pakkudes piisavalt väljakutseid, mis võimaldavad ennast seeläbi pidevalt täiendada.
Annabel leiab, et just positiivne suhtumine, rõõmsameelne hoiak ja empaatiavõime on omadused, mis teevad heast teenindajast suurepärase teenindaja. Samuti tuleb kasuks oskus jääda ka kõige raskemas olukorras rahulikuks. Sellest mõttest juhindub Annabel nii tööl kui eraelus: „Ka kõige keerulisematel situatsioonidel on lahendus, tuleb vaid rahulikult mõelda ja olukorda analüüsida.“
Annabel on tänulik, et teda ümbritsevad hoolivad pere ja sõbrad, kes on tema jaoks alati olemas ning ka raskematel hetkedel tema tuju rõõmsana hoiavad. Oma vaba aega veedab Annabel meelsasti värskes õhus viibides ning käsitööd tehes.
Töökas ja alati rõõmsameelne Merle on Rakvere Magaziini kaupluses töötanud juba üle viie aasta. Oma töö juures meeldib talle see, et Magaziinis ei hakka kunagi igav – töö on vaheldusrikas ja võimaldab teha erinevaid toimetusi nii müügisaalis, kassas kui ka laos.
Kui küsida Merlelt, kuidas ta Magaziini tööle sattus, ütleb ta, et mitte tema ei leidnud Magaziini vaid hoopis Magaziin leidis tema. Nimelt oli Merle parasjagu meie kaupluses tollaseid tööülesandeid täitmas, kui talle astus ligi julge Rakvere Magaziini juhataja ning pakkus võimalust koheselt meile tööle tulla. Arusaadavalt võttis Merle mõtlemisaega, kuid meie rõõmuks otsustas ta peale kaalutlemist vooluga kaasa minna ning Magaziini tööle tulla.
Suurepärase teeninduse aluseks on Merle arvates see, et kliendiga tuleb käituda nii nagu soovid, et endaga käitutakse. Lisaks märgib ta, et oluline on olla aus, heatujuline ning sõbralik, kuid mitte pealetükkiv.
Töövälisel ajal meeldib Merlele toimetada nii aias kui köögis, aga ka jalutada koeraga ning teha väljasõite koos perega. Merle mainib, et oluline ei ole mitte väljasõitude pikkus ja sihtkoht, vaid oluline on saada argipäevast eemale ja teha midagi toredat.
Ka rasketel aegadel hoiab Merlet heas tujus tema pere, kes toetab teda igas olukorras.
On üks väärt mõte, millest Merle katsub elus juhinduda: “Elu peab vaatama positiivselt ja ei tohi jääda kinni negatiivsesse. Tuleb olla õnnelik selle üle mis on olemas.”
Tragi Svetlana on Sillamäe Magaziinis töötanud juba rohkem kui kolm aastat. Jõudis ta meie juurde tuttavate soovitusel kandideerida.
Svetlana leiab, et töö on huvitav ning tema amet väga vajalik. Klientide abistamine kauba leidmisel, toote osas info jagamisel – siin on Svetlanal oluline osa. “Klient peab saama nõu ning abi, mis aitavad tal valida just enda jaoks sobivamad ostud,” lausub Svetlana.
Svetlanal on jagada lugu toredast püsikliendist. Nimelt külastab Sillamäe Magaziini sageli klient, kes tervislikel põhjustel rääkida ei saa. Esimesel kohtumisel andis ta Svetlanale nimekirja, mida soovis osta. Svetlana aitas tal kõik vajaliku üles leida ja sellest ajast peale otsib klient poodi jõudes silmadega kohe Svetlanat. Ühises koostöös saavad kliendi ostud kenasti sooritatud. „Elus juhindun põhimõttest, et käitu teistega nii, nagu Sa tahad, et teised Sinuga käituksid. Headus jõuab alati Sinuni tagasi,“ lausub Svetlana.
Kui küsida Svetlanalt, mis teeb heast teenindajast suurepärase, vastab ta veendunult: „Kindlasti armastus oma töö vastu, aga muidugi töökus ja hea tahe ka. Ma armastan oma töökollektiivi. Töö valisin just oma energilise ja sõbraliku iseloomu järgi.“ Kui aga murepilved kimbutavad, saab Svetlana tuge oma hoolivalt perekonnalt.
Alati asjalik Rita on Valga Magaziinis töötamas juba kuuendat aastat. Enne Magaziinile „jah-sõna“ ütlemist kaalus Rita plusse ja miinuseid hoolikalt. Plussid aga edestasid miinuseid ülekaalukalt.
“Need aastad, mis olen Magaziinis töötanud, olen väga rahul. Töö juures paelub mind eriti see, et saan kogu poe käekäigust osa. Teenindan kliente nii müügisaalis kui kassas, paigutan kaupa riiulitele, toimetan laos,“ sõnab Rita rahuololevalt. Töö on mitmekülgne ning iga päev erinev. “Leian, et kliendiga tuleb käituda nii, nagu soovime, et meiega käitutaks. Kauba osas nõustan klienti heameelega, et ta saaks just enda jaoks õige ostuotsuse teha,” lausub Rita heatahtlikult.
Vabal ajal meeldib Ritale heegeldada, kududa. Suvel tegeleb potipõllundusega: katsetab ja kasvatab uusi lille- ja tomatisorte. Rita naudib elu ning on veendunud, et elu tõepoolest ongi lill!
Heatujuline Külli on Võru Magaziinis töötanud tervelt 15 aastat. Tööstaaži on tal juba nii pikalt, et saame teda nimetada lausa meie ettevõtte raudnaelaks!
Kui uurida Küllilt, mis teda töös paelub, siis esimese ja kõige olulisemana toob ta välja: “Tunnen, et olen vajalik!“ Seejärel lisab, et just toredad kliendid ja ühtne meeskond on hoidnud teda klienditeenindaja ameti juures nii pikalt.
Küllile meeldib väga klientidega suhelda ning sellest tulenevalt on tal teada ka püsiklientide soovid-vajadused. Õnnestub tal neid ka täita ning kliente meeldivalt üllatada. Näiteks oli üks klient korduvalt küsinud suures suuruses teksapükse. Kui need poe sortimenti saabusid, pani Külli need kliendi jaoks kohe kõrvale. Järgmisel korral, kui klient poodi tuli, olid teksad teda juba kenasti ootamas. Klient oli siiralt tänulik ning märkamisest liigutatud.
Ennast laadida ja vaba aega veeta meeldib Küllile aktiivselt: suvel rattasõit, talvel suusatamine. Koeraga jalutamine ja aias toimetamine on talle samuti meeltmööda. Aktiivsus on Küllile loomuomane. Leiab ta, et kõike tuleb ise teha. Ei ole tarvis oodata, et keegi teine Sinu eest muutusi loob või midagi ära teeb. „Naised saavad kõigega hakkama!“ ütleb Külli sihikindlalt.
Kuidas Külli hoiab end heas tujus rasketel aegadel? „Üldiselt püüan oma elu mitte keeruliseks elada. Mõtlema peab positiivselt. Kindlasti on selles oluline osa minu lähedastel.“
Asjalik Helje on meie Raudalu Magaziinis töötanud juba pea seitse aastat! Heljele meeldib väga klientidega suhelda, neile kaupa soovitada, leida lahendusi tekkinud küsimustele ja probleemidele. Eriti meeldejäävad on olukorrad klientidega, kes külastavad kauplust esimest korda. Helje pühendab neile aega, tutvustades huvipakkuvaid tooteid ning jagades vajalikku infot. Kliendid on just neile keskendunud teenindajale ääretult tänulikud.
Helje on oma töös tähelepanelik ning aitab kliendi õigele rajale tagasi ka siis, kui viimane on jõudnud kassasse tasuma jalatsipaari eest, mis on erinevas suuruses ja tagatipuks ka veel sama jala omad 😊 Humoorikad seigad jäävad eriti meelde ning toovad naeru suule ka olukorra möödudes.
Kui Heljelt küsida, mis teeb tema arvates heast teenindajast suurepärase, vastab ta: „Suurepärane teenindaja on abivalmis, naeratav, sõbralik ning suudab ka kõige raskema kliendiga tasakaalukaks jääda.“ Helje juhindub mõttetera järgi: ära tee teisele seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse. Kuidas Helje enda tasakaalukust hoiab? Vabal ajal meeldib talle lugeda ja aias toimetada. Samuti hoiab teda heas tujus muusika, autoga sõitmine ning loomulikult päike ja meri.
Heatujuline Terje töötab Rakvere Magaziinis juba rohkem kui viis aastat. Terjele meeldib enda töö juures toredate klientidega suhtlemine ning see, kui saab neile kasulik olla. „Tore on näha inimesi, kes on nii oma ostu kui ka teenindusega rahul. Eriti suur rõõm on aga nendest klientidest, kes oma tänu ka siiralt väljendavad. See muudab tööpäeva kohe iseäranis ilusaks. Kindlasti ei saa ma mainimata jätta ka oma toredat kollektiivi, kellega koos on töö tegemine hoopis lõbusam,“ sõnab Terje rahulolevalt.
Tööandjana leidis Terje Magaziini tänu oma õele. Noore neiuna läks ta suvetöötajaks ettevõttesse, kus töötas tema vanem õde. Sellest ajast saati on nad ka igal pool mujal koos töötanud. Kui õde lahkus eelmisest töökohast Magaziini, siis ei saanud ka Terje kauaks temast maha jääda. Suurt rolli mängis ka see, et õde oli Magaziinis oma töö ja kollektiiviga väga rahul.
Terje leiab, et positiivseid kogemusi on klienditeenindaja amet toonud uskumatult palju ning neid lisandub pea igapäevaselt aina juurde. „Kõige meeldejäävam neist aga on ehk see, et minu elukaaslane leidis mu Magaziinist. Tema oli klient ja mina teenindaja – jäin talle leti taga silma ja siin me nüüd koos oleme,“ sõnab Terje naeratades.
Terje on arvamusel, et heast teenindajast saab suurepärane teenindaja siis, kui ta ise naudib oma tööd, teeb seda kirega ning usub, et muudab klientide ostukogemuse paremaks.
Tööst vabadel hetkedel meeldib Terjele koos pere ja sõpradega aega veeta ning käia rabades ja metsades matkamas. Ta on veendunud, et elada tuleb päev korraga. „Olen üldiselt õnnelik inimene ja raskeid aegu on mul pigem vähe. Loomulikult on paremaid ja halvemaid päevi, kuid see on elu loomulik osa. Halvemaid päevi aitavad paremaks teha ilusad sõnad ja mind ümbritsevate inimeste positiivne energia,“ lausub Terje veendunult.
Asjalik ja alati kaasamõtlev Maia töötab Pärnu Magaziinis juba kuuendat aastat. Meie juurde jõudis ta läbi tuttava soovituse kandideerida. Klientidega suhtlemine on just see töö, mida Maia naudib. Lisaks on kollektiiv nõnda tore, et valitud töökohaga saab olla rohkem kui rahul.
Maiale meeldib, et igas tööpäevas on alati midagi positiivset. Erinevad tööülesanded teevad päeva mitmekülgseks ning klientide positiivsed tagasisided selle meeldejäävaks.
Maia leiab, et suurepärane teenindaja on inimene, kes kuulab ära kliendi mured ning seab kliendi esikohale. Samuti tuleb võtta päev korraga ja ei tohi lasta negatiivsel situatsioonil tuju ning päeva rikkuda. Jalutuskäigud värskes õhus ning joogaga tegelemine on need, mis Maia head tuju taastavad ja seda hoiavad.
On üks väärt mõtteviis, millest Maia enda elus juhindub: ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et sulle tehtaks.
Tragi ja rõõmsameelne Sumalee on Kuressaare Magaziinis töötanud 8 kuud. Oma töö juures meeldib talle absoluutselt kõik! Eriti on meeltmööda need päevad, kui tööd on palju ning tempo kiire. Aeg möödub lausa lennates!
Sumalee on Eestis elanud 2 aastat ning tee Magaziini leidis ta Töötukassa kaudu. Keelebarjääri tõttu oli ta veendunud, et töö leidmine on keeruline ning pikk protsess. Läks aga hoopis vastupidi! Töövestluse positiivset tagasisidet kuuldes oli ta loomulikult üllatunud ning samas tundis saavutatu üle siirast heameelt. Kollektiivi on Sumalee kenasti sisseelanud. Oma töökaaslastest räägib ta vaid ülivõrdes: nad on sõbralikud, toredad ning just seetõttu tuleb Sumalee tööle alati hea tujuga.
Sumalee arvab, et heast teenindajast teeb suurepärase sõbralikkus ja viisakus, jättes liigse pealetükkivuse tahaplaanile.
Milline on Sumalee mõtteviis elus juhindumiseks? Leiab ta, et iga päev tuleb teha enda jaoks heaks. Elada päev korraga, sest homset ei pruugigi näha. Iga päev tuleb olla parem kui eile. Probleemide üle ei ole vaja liigselt muretseda, sest üldjuhul on need lahendatavad.
Töövälisel ajal meeldib Sumaleele veeta aega pere seltsis. On tal kaks väikest poega, kes ema tähelepanu püüavad ning Sumalee seda loomulikult heldelt neile jagab. Aeg-ajalt panevad lapsed ta kannatuse küll proovile, kuid nende musid ja kallid teevad teda alati rõõmsaks!
Tähesaju Magaziinis töötab alati heatujuline Svetlana. Sveta, nagu töökaaslased teda kutsuvad, on olnud meiega juba aastaid. Sveta töötab küll poole kohaga, aga tööd teeb selle ajaga sama palju kui teine terve päevaga. On ta väga rõõmsameelne, positiivne, abivalmis. Eriti armastavad teda eakad ostjad, kellega ta võib käia terve saali läbi, aidates leida ning valida kaupa. Svetlana kohe märkab abivajajaid ja ka kliendid tunnetavad seda. Osakond on Svetal suur, aga jõuab seal mänglevalt korda pidada ja kaupa välja panna. Svetal tulevad hästi välja kõik tööd nii kassas kliente teenindades, müügisaalis toimetades kui ka kaupa vastu võttes. Kõik kliendi mured leiavad samuti lahenduse.
Mis Svetale tema töö juures meeldib? Kliente abistada ning nendega suhelda, lisaks on meeltmööda ka kauba väljapanemine – ikka selleks, et pood oleks kliendi jaoks ilus ja korras. Tore ja sõbralik meeskond on kindlasti ka oluline põhjus, miks Sveta meil töötab.
Tööl oldud aja jooksul on ette tulnud palju humoorikaid juhtumeid. Üks neist järgmine. Klient soovis osta hobusepiitsa. Huvitav soov, mille põhjuseks arsti soovitus. Nimelt olid kliendil veenid haiged ning arsti ettekirjutus oli vereringet piitsataolise esemega stimuleerida. Hobusepiitsa meie sortimendis kahjuks pakkuda polnud, seega pakkus Sveta talle kärbsepiitsa – toode on soodsam, funktsioon sarnane. Klient muigas, nõustus ning jäi ostuga rahule. Sveta on veendunud, et kui klient on tulnud poodi kindla vajadusega, tuleb tema soovile ka lahendus leida.
Mida Sveta vabal ajal teha armastab? Tegelikkuses on ta väga kodune inimene, olulisel kohal on kindlasti tema sõbralik ja ühtehoidev perekond. Suvel meeldib talle tohutult suvilas toimetada. Omapäraseks hobiks on aga nõukaaegsete lõhnade kogumine.
Svetal on mõtteviis, mille järgi võiksime igaüks tegutseda: alati aita inimesi, ole aus, sõbralik ja vastutulelik. Nii pöördub kogu maailm Sinu poole.
Alati heatujuline Svetlana töötab meie juures, täpsemalt Tähesaju Magaziinis, vahetusevanemana juba kuuendat aastat. Kolleegid iseloomustavad Svetlanat väga tähelepaneliku, abivalmi ja parajalt nõudliku tiimiliikmena, kes tõstab alati teiste tuju.
Poe juhataja sõnul mööduvad tema puhkused alati rahumeelselt ja täielikus töövabas meeleolus, sest Svetlana saab tema asendamisega suurepäraselt hakkama. Svetlana on oma tubli töö tulemusena pidanud Tähesaju Magaziinis juba kahte ametit – algul töötas ta klienditeenindajana ja tänaseks on temast saanud vahetusevanem. Svetlana leidis tee Magaziini läbi tuttavate soovituste ning ta ei ole seda otsust hetkekski kahetsenud.
Enim armastab Svetlana oma töös kaunite väljapanekute kujundamist, klientide abistamist ning kolleegidele mentoriks olemist. Oskab ta vajadusel selgitada ettevõtte väärtusi, abistada arvuti kasutamisel ja juhendada müügisaali tööd. Ka eraelus naudib Svetlana uute kaunite kohtade avastamist ja kultuuri. Kuna hetkel on reisimine keeruline, tuleb tal soojust ja väljamaiste paikade ilu vaid südames kanda, kuid küll varsti-varsti kõik laabub ja Svetlana saab vahelduseks taas reisides uut hingamist koguda ja seda soojust ka Magaziini klientideni tuua!
Svetlana meenutab humoorikat seika, kus ta kaupluses olevad meeskliendid lausa jalust rabas. Nimelt oli kliendil soov osta näidispaat, mis oli paigutatud müügisaali seinale. Esmalt oli tarvis paat seinalt alla saada. Juba selleks oli vaja kliendi abi, kuna Svetlana on armsalt pisemat kasvu naisterahvas. Teiseks tuli võtta ette paadi õhust tühjaks laskmine. Nii nad seal käpukil askeldasid, kaks teenindajat õhku välja surumas ja klient ise paadis pikali asendis samuti abistamas. Mööduvatel klientidel oli lõbu laialt, mille peale Svetlana neile naljatades ning sõbralikult vastas, et olukord pole kadetsemist väärt! 😊
Svetlana elu juhtmõtteks on: „Optimism ja usk helgesse tulevikku – samm-sammu haaval edasi ja mitte vaadata tagasi!“ Seega soovin Sullegi optimismi ja usku paremasse homsesse!
Alati rõõmsameelne klienditeenindaja Leelo töötab Rapla Magaziini kaupluses juba seitsmendat aastat. Kui Leelot just parasjagu Rapla Magaziinist toimetamas ei leia, siis on ta ilmselt köögis järjekordset põnevat võõramaist retsepti katsetamas.
Leelo on raplakatele ilmselt teada-tuntud kui maakonna suurim Magaziini fänn. Enim motiveerivad Leelot pühenduma muidugi Rapla Magaziini kliendid. Tal on ju oma klientidega ühine geen – nad kõik on Magaziini fännid.
Magaziini sõber oli Leelo juba ammu enne seda, kui ta kauplusesse tööle asus. Peale mitmekordseid püüdluseid ja vahele tulnud elu positiivseid keerdkäike asuski Leelo 2017. aastal Rapla Magaziini tööle. Enim võlus Magaziin teda tööandjana selle poolest, et tegemist on Eesti omanikele kuuluva ettevõttega. Omasid tuleb ju ikka toetada! Ja seda Leelo ka teeb, igapäevaselt, suure pühendumisega.
Kui Leelo Rapla kauplusesse tööle asus, oli kauplus äsja suurenenud ja segadust oli omajagu. Hetkeks oli Leelo juba meelestatud, et tema sellele superlaia kaubavaliku tohuvabohule alla peab vanduma. Ühtäkki aga tärkas Leelo silmis lootuskiir. Nimelt mõistis ta, et poe kollektiiv on ääretult ühtehoidev ja positiivselt häälestatud, isegi selles eelpoolmainitud tohuvabohu-situatsioonis, kus keegi päris täpselt ei teadnud, kuhu uue kauba peaks mahutama ja kust mõne kindla toote võiks üldse leida.
Tänaseni naljatab Leelo, et Tetrise mäng lapsepõlvest on kasuks tulnud just kauba paigutamisel piiratud pinnale. Vot millest kõigest võib tulevikus kasu olla! Lisaks sõnab ta siiralt, et poe kollektiivi klapp on omavahel nii hea, et kui luurele oleks tarvis minna, ei peaks kaaslasi kaugelt otsima.
Veel kirjeldab Leelo üht meeldejäävat klienditeenindamise kogemust. Nimelt tuli kauplusesse vene keelt kõnelev klient ning ta pöördus riiuleid uue kaubaga kujundanud Leelo poole. Sel hetkel taipas Leelo, et ta on oma teadmised vene keelest koolipinki unustanud. Helikiirusel tuli need sealt ära otsida, et saaks klienti parimal viisil abistada. Niisiis tuli mälusoppides veidi ringi tuuseldada ja aru saada, mida klient soovib. Paar esimest toodet leiti mängleva kerglusega käte-jalgade ja veidi roostes venekeelsete sõnade abiga ning jõuti viimase kliendi soovi juurde. Seda vastet Leelo aga oma peas ei tuvastanud. Appi tuli võtta vana hea Google Translate. Mõlemale üllatuseks andis Google soovitud toote vasteks „porgandi klaas.“ Kõlab nagu andekdoodis, eksole? Leelol ei jäänud muud üle, kui juhatada klient esimese, tema peas porganditega seonduva toote juurde, milleks olid riivid. Leelo meenutab tänaseni, et nii õnnelikku klienti ei ole tema silmad veel näinud, kui see härra, seismas riivide leti ees. See oligi õige toode!
Leelo juhindub elus mõttest – õnn on eluviis. Ole nagu Leelo ja leia see õnn üles! Peitugu see siis ülimalt vahvas leius Magaziini kauplusest või hoopis milleski vähem materiaalses.
Võru Magaziinis töötab juba seitsmendat aastat soe ja siiras klienditeenindaja Aili. Tema alati rõõmsameelne olek kiirgab klientide ning töökaaslasteni igapäevaselt.
Kuidas Aili meid tööandjana leidis? Nimelt oli tema tütar täiesti veendunud, et ema peaks asuma tööle Magaziini kauplusesse ning saatis kaupluse juhatajale tema CV. Seda kõike muidugi ema teadmata. Suur oli aga Aili imestus, kui teda vestlusele kutsuti ning tagatipuks muidugi ka tööd pakuti.
Aili tunneb ennast klienditeenindajana täpselt õiges kohas, nii töö kui ümbritsevate kolleegide mõttes. Päev on korda läinud, kui klient on saanud selle, mida vajas. Tänu ning naeratus teevad meele heaks! Oma kolleege ei vahetaks Aili aga kellegi vastu – ühtehoidev ning toetav meeskond on see, mis tuju rõõmsaks teeb!
Klienditeenindaja staaži on Ailil juba pikalt, lausa 33 aastat. Selle aja jooksul on juhtunud palju muigamapanevat, kuid eredaimalt on meeles järgmine lugu:
Aili töötas maakonna suurimas toidupoes. Oli aeg, mil eksootilised puuviljad olid meie müügisaalidesse äsja jõudnud. Kõik neist aga väliselt veel tuttavad ei olnud. Aili teenindas ostjaid kiirelt ning kärmelt. Temani jõudis klient, meile tuntud poliitik, kes oli samuti ostmas eksootilisi puuvilju. Tuntud nägu tekitas Ailis loomulikult elevust. Teadmatust aga valmistas toode, mis kassalindil Ailini sõitis ning mille nimi tal sugugi meelde tulla ei tahtnud. Oli ta juba valmis punastades kliendilt uurima, millise viljaga tegu võiks olla, kui ühtäkki klient hüüatas: „Ma lausa armastan avokaadosid!“. Aili naeratas kliendile nagu kogenud puuviljade ekspert, samal ajal varjates kergendust, mis teda valdas. Klient sai kenasti teenindatud ning kohmetu moment lahenes enne, kui see tekkidagi jõudis.
Mida Ailile meeldib vabal ajal teha? Südamelähedased on nii kokkamine kui toimetamine maakodus. Ühtlasi on tema jaoks oluline pere ning lähedastega koosolemine.
Mis Ailit veel iseloomustab? Tänaval tunneb ta ära ülikiire kõnnaku järgi,mis hoogsalt hommikuti Magaziini poole viib. Kui Aili ei oleks teenindaja, oleks ta tõenäoliselt Eestit esindamas kõndimise maailmameistrivõistlustel.